Fakültemiz 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Tanışma ve Uyum (Oryantasyon) Programı, 24 Eylül 2025 tarihinde gerçekleştirildi. Programa öğretim üyelerimiz ve 1. Sınıf öğrencilerimiz katıldı. Yeni gelen öğrencilerimize tekrar hoşgeldiniz diyoruz.