Diş Hekimliği Fakültesi

Fakültemiz 4. ve 5. Sınıf öğrencilerine Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğünde görev yapan Narko Rehberler tarafından “NarkoGençlik” isimli eğitim verildi.

Fakültemiz 4. ve 5. Sınıf öğrencilerine Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğünde görev yapan Narko Rehberler tarafından “NarkoGençlik” isimli eğitim verildi. Eğitimde “Narkotik Suçlarla Mücadelenin Önemi”, “Madde Bağımlılığı, Kullanımı ve Etkileri”, “Narkotik Maddeler Nelerdir?”, “Uyuşturucu Satılan Yerler ve Kullanım Mekanları”, “Uyuşturucu Suçlarında Yasal Durum” ile “Madde Kullanımı ve Bağımlılığı ile Mücadele Merkezleri” başlıklarında bilgiler paylaşıldı.
 
 
 

 

ADÜ BİDB Web Tasarım Grubu - 2026