Diş Hekimliği Fakültesi

Fakültemiz 5. Dönem Mezuniyet Töreni Gerçekleşti

Fakültemiz 2022-2023 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni, 2 Haziran 2023 tarihinde Atatürk Kongre Merkezi Meandros Salonu’nda gerçekleÅŸtirildi.

Törene, Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Nuh Kılıç, Tıp Fakültesi Dekan V. Prof. Dr. Ayhan Aköz, Tıp Fakültesi Dekan Yardımcısı Prof. Dr. Gökhan Cesur, DiÅŸ HekimliÄŸi Fakültesi Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Sultan KeleÅŸ Genel Sekreter V. Dr. ÖÄŸr. Üyesi Ahmet Fatih HacıyusufoÄŸlu, DiÅŸ HekimliÄŸi Fakültesi BaÅŸhekimi Doç. Dr. Hasan Onur ÅžimÅŸek, Aydın DiÅŸ Hekimleri Odası BaÅŸkanı Dt. Åžafak Önal ve DiÅŸ Hekimleri Odası Yönetim Kurulu Üyeleri, akademik ve idari personel ile öÄŸrenciler ve aileleri katıldı.

Saygı DuruÅŸu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından kürsüye çıkan Dönem Birincisi Dt. Evrim Öztürk konuÅŸmasında, öÄŸretim üyelerine ve ailelerine teÅŸekkür etti.

Aydın DiÅŸ Hekimleri Odası BaÅŸkanı Dt. Åžafak Önal konuÅŸmasında, genç diÅŸ hekimlerine mesleki dayanışmanın öneminden bahsederek kayıtlı oldukları meslek odalarına ve birliklerine sahip çıkmaları ve destek olmalarını tavsiye etti. Önal, mezun öÄŸrencilere Aydın DiÅŸ Hekimleri Odası Yönetim Kurulu adına meslek hayatlarında baÅŸarılar diledi.

DiÅŸ HekimliÄŸi Fakültesi Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Sultan KeleÅŸ yaptığı konuÅŸmada, yeni mezunlara sarf ettikleri kıymetli emek ve gayretlerinden dolayı tebrik edip, öÄŸretim üyelerinin öÄŸrencilere sadece bilimsel bilgi aktarmakla kalmayıp aynı zamanda toplumsal sorumluluk bilinci, etik deÄŸerler ve hasta-hekim iliÅŸkileri konusunda rol model olduklarını belirterek emekleri için teÅŸekkür etti. 

Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Nuh Kılıç, ‘’Yıllar süren özverili çalışmalarının karşılığının alındığı bu önemli günde öÄŸrencilerin mutluluklarını paylaÅŸtığını belirterek “Üniversite eÄŸitiminiz burada sona eriyor ama hekimlik göreviniz henüz yeni baÅŸlıyor. Bu nedenle sizlere tavsiyem mesleÄŸinizi icra ederken araÅŸtırmaya, uygulamaya, öÄŸrenmeye ve kendinizi geliÅŸtirmeye devam etmenizdir.” dedi.

ÖÄŸrencilere meslek hayatlarında baÅŸarılar dileyen  Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Nuh Kılıç, “Bugün öÄŸrencilerimiz hekimlik yemini edecek ve mesleklerine büyük bir sorumluluk ile baÅŸlangıç yapacaklardır. Gayretli, vefalı, ve adil olun” diyerek tüm öÄŸrencilere mezuniyetlerinin hayırlı olmasını diledi.

Fakültemiz dönem birincisi, ikincisi ve üçüncüsüne ödüllerini ve baÅŸarı belgelerini sırasıyla Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Nuh Kılıç, Tıp Fakültesi Dekan V. Prof. Dr. Ayhan Aköz ve Aydın DiÅŸ Hekimleri Odası BaÅŸkanı Dt. Åžafak Önal tadim ettiler. Tören kep atma seramonisi ve ardından misafirlerimize fuaye alanında yapılan  ikram ile son buldu.

 

 

 

 

ADÜ BİDB Web Tasarım Grubu - 2026