Diş Hekimliği Fakültesi

Fakültemiz Beyaz Önlük Giyme Töreni Gerçekleştirdi

Üniversitemiz DiÅŸ HekimliÄŸi Fakültesi üçüncü sınıf öÄŸrencilerine yönelik düzenlenen Beyaz Önlük Giyme Töreni, 20 Kasım 2023 tarihinde Atatürk Kongre Merkezi Yörük Ali Efe Salonu’nda gerçekleÅŸti.

 

Törene, Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Nuh Kılıç, DiÅŸ HekimliÄŸi Fakültesi Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Sultan KeleÅŸ, DiÅŸ HekimliÄŸi Uygulama ve AraÅŸtırma Hastanesi BaÅŸhekimi Doç. Dr. Burcu Gürsoytrak, Aydın DiÅŸ Hekimleri Odası BaÅŸkanı DiÅŸ Hekimi Åžafak Önal, DiÅŸ Hekimleri Odası Yönetim Kurulu üyeleri, akademisyenler, öÄŸrenciler ve aileleri katıldı.

Saygı DuruÅŸu ve İstiklal Marşı ile baÅŸlayan törende, açılış konuÅŸmasını yapan DiÅŸ HekimliÄŸi Fakültesi 3.sınıf öÄŸrencisi Enes Arı, arkadaÅŸları ile birlikte giydikleri beyaz önlükler ile meslek hayatlarına ilk adımlarını attıklarını belirterek bugünden itibaren birer hekim adayı olduklarını ifade etti. DiÅŸ Hekimleri Odası BaÅŸkanı DiÅŸ Hekimi Åžafak Önal konuÅŸmasında, beyaz önlüÄŸün hekimlik onurunun bir simgesi olduÄŸuna deÄŸinerek öÄŸrencilere baÅŸarı dileklerinde bulundu.

Törende, öÄŸrencileriyle gurur duyduÄŸunu belirten DiÅŸ HekimliÄŸi Fakültesi Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Sultan KeleÅŸ, ailelerinin önünde onurla giyecekleri beyaz önlüÄŸün onları sorumluluk sahibi yaptığını belirterek töreni düzenleyen öÄŸretim üyelerine ve idari personele teÅŸekkür etti.

DiÅŸ HekimliÄŸi Fakültesinin Aydın için oldukça önemli olduÄŸunu belirterek Üniversite RektörlüÄŸü olarak DiÅŸ HekimliÄŸi Fakültesine gerekli tüm desteÄŸi verdiklerini ve yenilemelerin yapılacağını aktaran Üniversitemiz Rektör Yardımcı Prof. Dr. Nuh Kılıç, “Sevgili öÄŸrenciler kendinizi iyi yetiÅŸtirin, çok iyi bir fakültedesiniz, umut ediyorum tüm kapılar açılacaktır. Hepinize baÅŸarılar diliyor ve tebrik ediyorum. Ailelerinizin mutluluÄŸunu ve gururunu paylaÅŸtığımı ifade etmek istiyorum.” dedi. 

Dereceye giren öÄŸrencilere Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Nuh Kılıç, Aydın DiÅŸ Hekimleri Odası BaÅŸkanı Åžafak Önal, DiÅŸ HekimliÄŸi Fakültesi Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Sultan KeleÅŸ tarafından beyaz önlükleri giydirildi.

Tören, DiÅŸ HekimliÄŸi Fakültesi öÄŸretim üyelerinin öÄŸrencilere beyaz önlüklerini giydirerek eÄŸitim ve meslek hayatlarında baÅŸarılar dilemesinden ardından toplu fotoÄŸraf çekimi ile sona erdi.

ADÜ BİDB Web Tasarım Grubu - 2026