Diş Hekimliği Fakültesi

Fakültemiz birinci sınıf öğrencileri, Sosyal Sorumluluk Dersi kapsamında gönüllülük esasına dayalı olarak fakültemiz bahçesinde ağaç dikimi etkinliği gerçekleştirdi.

Dr. Öğr. Üyesi Ömer Uranbey'in yürüttüğü etkinlikte öğrencilerimiz, çevre bilincinin geliştirilmesi ve toplumsal sorumluluk farkındalığının artırılması amacıyla fidanları toprakla buluşturdu.

ADÜ BİDB Web Tasarım Grubu - 2026