Fakültemiz öÄŸrencilerinde sosyal farkındalık oluÅŸturmak amacıyla 21.02.2022 tarihinde Aydın İl Emniyet MüdürlüÄŸü Narkotik Suçlarla Mücadele Åžube Müdürü Emniyet Amiri Mehmet YILDIRIM tarafından ‘UyuÅŸturucu ile Mücadele’ konulu eÄŸitim gerçekleÅŸtirildi. Narkotik maddelerden korunmanın ve uyuÅŸturucu ile mücadelenin öneminin vurgulandığı eÄŸitimde gerçek hayat hikayelerini konu alan kısa film gösterimleri yapıldı. Fakültemiz 1. Sınıf öÄŸrencilerinin katılım gösterdiÄŸi eÄŸitimin sonunda Fakültemiz Dekanlığı tarafından Emniyet Amiri Mehmet YILDIRIM’a plaket takdim edildi.





