Üniversitemiz DiÅŸ HekimliÄŸi Fakültesi tarafından hazırlanan, Güney Ege Kalkınma Ajansı (GEKA) tarafından desteklenen ‘DiÅŸ SaÄŸlığı İçin KuÅŸadası’na Yolculuk’ adlı projenin temel atma töreni, 14 Nisan 2017 tarihinde KuÅŸadası Turizm Fakültesi’nin yanındaki alanda gerçekleÅŸti.
Türkiye’de ilk kez bir DiÅŸ HekimliÄŸi Fakültesi’nin saÄŸlık turizmi alanında yatırım yapması bakımından önem taşıyan proje, KuÅŸadası halkına ve ilçeye gelen turistlere hizmet vermeyi amaçlıyor. DiÅŸ HekimliÄŸi Fakültesini Üniversitemiz açısından ilklere imza atan bir Fakülte olarak gördüklerini söyleyen Rektörümüz Prof. Dr. Cavit Bircan, “Bu tür projeler bizim geleceÄŸe yatırımımız. Gurur verici bir proje. Bu proje ile Türkiye’de DiÅŸ HekimliÄŸi Fakülteleri arasında saÄŸlık turizmini gerçekleÅŸtiren ilk fakülte olacağız. İnÅŸallah bu proje diÄŸer fakültelere de örnek olur. Emek veren herkese ve proje ortaklarımıza teÅŸekkür ediyorum.” dedi.
Rektör Yardımcımız aynı zamanda DiÅŸ HekimliÄŸi Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Törün Özer, Projeye verdiÄŸi desteklerden dolayı Rektörümüze teÅŸekkür ederek, 1 200 m2 alana temeli atılan hastanede 2 lokal ameliyathane, 4 diÅŸ kliniÄŸi bulunacağını, hastalara daha ucuz daha kaliteli hizmet vermenin temel hedefleri olduÄŸunu belirtti.
Temel atma törenine, Rektörümüz Prof. Dr. Cavit Bircan, Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Törün Özer, DiÅŸ HekimliÄŸi Fakültesi ÖÄŸretim Üyeleri Prof. Dr. Işıl Sönmez, Prof. Dr. Dr. Åžamil Akyıl, Doç. Dr. Senem Gökçen YiÄŸit Özer, müteahhit firma yetkilileri ve mühendisler katıldı.