Çalışanlarımızda sosyal farkındalık oluşturmak amacıyla 30 Aralık 2021’de Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürü Mehmet YILDIRIM tarafından ''Uyuşturucu ile Mücadele'' konulu eğitim verildi. İdarecilerimiz, akademisyenlerimiz ve hastane çalışanlarımızın katıldığı eğitimde ‘’ En İyi Narkotik Polisi Anne’’ sloganıyla ailelerin bu konuda duyarlı olmasının önemi vurgulandı. Eğitimde uyuşturucu madde bağımlılığı ile ilgili gerçek hayat hikayelerini konu alan kısa film gösterileri ile duygusal anlar yaşandığı gibi, narkotik polis köpeğinin sevimli hareketleri de eğitime neşe kattı.


