Diş Hekimliği Fakültesi

Uyuşturucu ile Mücadele Eğitimi

 

Çalışanlarımızda sosyal farkındalık oluşturmak amacıyla 30 Aralık 2021’de Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürü Mehmet YILDIRIM tarafından ''Uyuşturucu ile Mücadele'' konulu eğitim verildi. İdarecilerimiz, akademisyenlerimiz ve hastane çalışanlarımızın katıldığı eğitimde ‘’ En İyi Narkotik Polisi Anne’’ sloganıyla ailelerin bu konuda duyarlı olmasının önemi vurgulandı. Eğitimde uyuşturucu madde bağımlılığı ile ilgili gerçek  hayat hikayelerini konu alan kısa film gösterileri ile duygusal anlar yaşandığı gibi,  narkotik polis köpeğinin sevimli  hareketleri de eğitime neşe kattı.

 

ADÜ BİDB Web Tasarım Grubu - 2026